
دلم نمیخواد بخوابم -__-xa0 آرامش این وقت شب xa0خیلی بهم کیف میده هی فکر میکنی تیک تیک ساعت مهر میکنه هی فکر میکنی ساعت تاییدش میکنه ... ولی مجبوریم بخوابیم همه چی اجباریه دلم میخواد مثل قبل توانشو داشتم یهویی دیگه بیست و چهار ساعت بیدار میموندم کتاب میخوندم متن مینوشتم کمتر به خزعبلات و دری ورایی که تو ذهنم میگذره فکر میکردم :// #کم خوابیم آرزوستxa0 +تو این سرما میخواییم بریم شمال دوباره منو ببرن تو نقطه کور از همه چی و همه کس بدور -__-xa0 الکی سعی میکنم به خودم خوشش بگذرونم اره :)...
ادامه مطلب