دویست و چهاردهم

خرید بک لینک

دلم نمیخواد بخوابم -__-

آرامش این وقت شب خیلی بهم کیف میده هی فکر میکنی تیک تیک ساعت مهر میکنه هی فکر میکنی ساعت تاییدش میکنه ...

ولی مجبوریم بخوابیم همه چی اجباریه دلم میخواد مثل قبل توانشو داشتم یهویی دیگه بیست و چهار ساعت بیدار میموندم کتاب میخوندم متن مینوشتم کمتر به خزعبلات و دری ورایی که تو ذهنم میگذره فکر میکردم ://

#کم خوابیم آرزوست

+تو این سرما میخواییم بریم شمال دوباره منو ببرن تو نقطه کور از همه چی و همه کس بدور -__-

الکی سعی میکنم به خودم خوشش بگذرونم اره :)

دویست و هجدهم...

ما را در سایت دویست و هجدهم دنبال می‌کنید

برچسب: چهاردهم, نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: يکشنبه 21 آبان 1396 ساعت: 19:36

صفحه بندی